Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Egy kis statisztika a 2009-es évad 17 versenyéről

2009.03.25

A BMW-Sauber istálló egy kis statisztikával kedveskedett a Formula-1 szurkolói számára. Az alábbi sorokban a 2009-es évad 17 pályájáról láthatunk néhány érdekes adatot:

Pályaadatok

Ausztrál Nagydíj

Teljes gázzal teljesítendő szakasz: 65 %
Csúcssebesség: 303 km/h
Leghosszabb teljes gázzal teljesítendő szakasz: 10 sec. /735 méter
Jobbos/Balos kanyar: 10/6
Gumielhasználódás: közepes/alacsony
Fékkopás: nagy
Leszorító erő: nagy
Sebességváltás/kör: 60


Maláj Nagydíj

Teljes gázzal teljesítendő szakasz: 65%
Csúcssebesség: 297 km/h
Leghosszabb teljes gázzal teljesítendő szakasz: 12 sec /830 méter
Jobbos/Balos kanyar: 10/5
Gumielhasználódás: közepes
Fékkopás: alacsony
Leszorító erő: nagy
Sebességváltás/kör: 60


Kínai Nagydíj

Teljes gázzal teljesítendő szakasz: 55 %
Csúcssebesség: 310 km/h
Leghosszabb teljes gázzal teljesítendő szakasz: 19 sec/ 1370 méter
Jobbos/Balos kanyar: 9/7
Gumielhasználódás: közepes
Fékkopás: közepes
Leszorító erő: közepes/nagy
Sebességváltás/kör: 52


Bahrein Nagydíj

Teljes gázzal teljesítendő szakasz: 63 %
Csúcssebesség: 309 km/h
Leghosszabb teljes gázzal teljesítendő szakasz: 14 sec /1050 méter
Jobbos/Balos kanyar: 9/6
Gumielhasználódás: közepes
Fékkopás: nagy
Leszorító erő: közepes
Sebességváltás/kör: 58

Spanyol Nagydíj

Teljes gázzal teljesítendő szakasz: 57%
Csúcssebesség: 308 km/h
Leghosszabb teljes gázzal teljesítendő szakasz: 16 sec /1140 méter
Jobbos/Balos kanyar: 9/7
Gumielhasználódás: közepes
Fékkopás: alacsony
Leszorító erő: nagy
Sebességváltás/kör: 44

Monaco Nagydíj

Teljes gázzal teljesítendő szakasz: 42%
Csúcssebesség: 286 km/h
Leghosszabb teljes gázzal teljesítendő szakasz: 8 sec / 510 méter
Jobbos/Balos kanyar: 12/7
Gumielhasználódás: közepes
Fékkopás: nagy
Leszorító erő: nagy
Sebességváltás/kör: 54


Török Nagydíj

Teljes gázzal teljesítendő szakasz: 63 %
Csúcssebesség: 315 km/h
Leghosszabb teljes gázzal teljesítendő szakasz: 16 sec /1200 méter
Jobbos/Balos kanyar: 6/8
Gumielhasználódás: nagy
Fékkopás: alacsony
Leszorító erő: közepes
Sebességváltás/kör: 42

Angol Nagydíj

Teljes gázzal teljesítendő szakasz: 64 %
Csúcssebesség: 294 km/h
Leghosszabb teljes gázzal teljesítendő szakasz: 12 sec /890 méter
Jobbos/Balos kanyar: 10/7
Gumielhasználódás: közepes/ nagy
Fékkopás: alacsony
Leszorító erő: nagy
Sebességváltás/kör: 40


Német Nagydíj

Teljes gázzal teljesítendő szakasz: 62 %
Csúcssebesség: 300 km/h
Leghosszabb teljes gázzal teljesítendő szakasz: 12 sec / 800 méter
Jobbos/Balos kanyar: 9/6
Gumielhasználódás: közepes
Fékkopás: nagy
Leszorító erő: közepes
Sebességváltás/kör: 58


Magyar Nagydíj

Teljes gázzal teljesítendő szakasz: 55 %
Csúcssebesség: 291 km/h
Leghosszabb teljes gázzal teljesítendő szakasz: 11 sec /750 méter
Jobbos/Balos kanyar: 8/6
Gumielhasználódás: közepes / nagy
Fékkopás: nagy
Leszorító erő: nagy
Sebességváltás/kör: 50


Európa Nagydíj

Teljes gázzal teljesítendő szakasz: 59 %
Csúcssebesség: 306 km/h
Leghosszabb teljes gázzal teljesítendő szakasz: 13 sec /930 méter
Jobbos/Balos kanyar: 13/12
Gumielhasználódás: közepes
Fékkopás: közepes
Leszorító erő: nagy
Sebességváltás/kör: 74


Belga Nagydíj

Teljes gázzal teljesítendő szakasz: 70 %
Csúcssebesség: 310 km/h
Leghosszabb teljes gázzal teljesítendő szakasz: 24 sec / 1865 méter
Jobbos/Balos kanyar: 9/10
Gumielhasználódás: közepes
Fékkopás: alacsony
Leszorító erő: alacsony
Sebességváltás/kör: 52

Olasz Nagydíj

Teljes gázzal teljesítendő szakasz: 70 %
Csúcssebesség: 351 km/h
Leghosszabb teljes gázzal teljesítendő szakasz: 16 sec / 1320 méter
Jobbos/Balos kanyar: 7/4
Gumielhasználódás: alacsony
Fékkopás: nagy
Leszorító erő: alacsony
Sebességváltás/kör: 46


Szingapúr Nagydíj

Teljes gázzal teljesítendő szakasz: 44%
Csúcssebesség: 297 km/h
Leghosszabb teljes gázzal teljesítendő szakasz: 9 sec /650 méter
Jobbos/Balos kanyar: 9/14
Gumielhasználódás: közepes
Fékkopás: nagy
Leszorító erő: nagy
Sebességváltás/kör: 76


Japán Nagydíj

Teljes gázzal teljesítendő szakasz: 67%
Csúcssebesség: 313 km/h
Leghosszabb teljes gázzal teljesítendő szakasz: 16 sec/ 1230 méter
Jobbos/Balos kanyar: 10/8
Gumielhasználódás: nagy
Fékkopás: nagy
Leszorító erő: alacsony
Sebességváltás/kör: 42

Brazil Nagydíj

Teljes gázzal teljesítendő szakasz: 65 %
Csúcssebesség: 314 km/h
Leghosszabb teljes gázzal teljesítendő szakasz: 17 sec / 1220 méter
Jobbos/Balos kanyar: 5/10
Gumielhasználódás: közepes
Fékkopás: alacsony
Leszorító erő: közepes
Sebességváltás/kör: 40


Abu Dhabi Nagydíj

Teljes gázzal teljesítendő szakasz: nincs adat
Csúcssebesség: nincs adat
Leghosszabb teljes gázzal teljesítendő szakasz: nincs adat
Jobbos/Balos kanyar: nincs adat
Gumielhasználódás: nincs adat
Fékkopás: nincs adat
Leszorító erő: nincs adat
Sebességváltás/kör: nincs adat